13 dagar kvar!

HEJSAN HOPPSAN!


Denne helgen kommer vara proppfylld med saker och idag börjar lite av det.

Jag har idag varit i skolan. Haft två föreläsningar sen åkte jag och simon hem till mig. Gjorde inte så mkt men jag stekte ägg och sen bakade jag kladdmuffins till syrran medans pappa fångade möss. Japp, vi har fått skogsmöss in i huset. Mamma är livrädd och har skaffat fällor. Jag är inte riktigt förtjust i de fällorna men ifall man släpper ut de så kommer de frysa ihjäl så jag vet itne vad som är bäst. Annars idag har var vart och färgat mina ögonfransar. Så jag slipper använda mascara. Lite småsmart sådär ;)

Nu ska jag försöka komma på vad jag ska ha på mig för kläder för vi ska iväg och kolla på peter jöbacks julkonsert på scandinavium och innan det så ska vi äta middag med familjen back som också ska med och kolla i scandinavium! ;D

Men något jag kommer missa ikväll är den stora idolfinalen! Säger bara HEJA CALLE!!



Puss

Kommentarer
Postat av: winnie

VAD SÖÖT BILD :O !!!!!!



nej vadå kalle?? ERIK är ju förfaaane med BÄST :O!

2009-12-16 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0