andra december!

Nu är det den andra december, jag har fortfarande inte sett på julkalendern på tv, jag ska snart kolla på den på svt play.  Idag har jag vart hemma och vart sjuk, halsen har vart så svullen och gjort så ont att jag knappt kunnat andats eller kunde inte prata. Kändes sådär när det ända man skulle göra i skolan var ett tal och en filminspelning. Jättelyckat med halsen asså.. x) PS. det har vart typ minusgrader hela dagen!!:D

Men jag har ätit massa glass nu så jag kan iaf prata lite. Tips ifall man har ont i halsen så ät mycket sorbetglass! Det är väldigt bra kan jag säga er! ;D

Dagens ord: gran
Dagens innehåll i chokladkalendern: en bambi


Och för er som inte vet har jag och min pojkvän vart tillsammans i två veckor idag!! ;D

Puss

Kommentarer
Postat av: thahahah wiinniiee

Grattis Lskling.!(L)

men att han tog bort våran förhållande(fb)

2009-12-04 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0