DEN första december!!

IDAG ÄR DET 1 DECEMBER!!!! wohoo!

Lite glad, jag har verkligen längtat till jul. Inte som alla andra år jag har faktiskt behärskat mig att inte julpynta eller lyssna på jullåtar innan 1 december. Och jag har klarat det rätt bra faktiskt, innan brukade jag alltid börja med julsakerna ungefär sådär i slutet av september.

Men som jag varje jul gör så kollar man såklart på julkalendern på tv;n! Det är en självklar sak och jag vet att det låter töntigt men det är julkänsla på högsta nivån. Jag har dessutom en chokladkalender!! Ett måste liksom;)
Sen brukar jag också under julen kolla på gamla julkalendrar som jag har på dvd. jag har bland annat "Myseriet på Greveholm" & "Albert & Herberts Jul". Det är mina två favorit julkalendrar. De är superduper roliga och de som inte sett de innan tipsar jag verkligen om att ni borde se de! Jag brukar iaf alltid göra så att idag är det den första december och då kollar man på första avsnittet och imorgon kollar man på andra avsnittet osv.

 Jag ska också försöka uppdatera varje dag till jul, inte för ni kanske för ni har lust att läsa det men jag skriver ändå! ;) Jag ska börja med "dagens ord" som man ska komma på egna ord med det och så kan ni kommentera det ifall ni orkar och vill. Sen ska jag för skojsskull skriva in "Dagens innehåll i Chokladkalendern" där jag skriver vad det är för figur i x) hehe.

Förlåt för att det nu blev ett litet långt inlägg men om ni orkar så har ni läst det och det tackar jag för! :)


Dagens ord: Mugg
Dagens innehåll i Chokladkalendern: En sko!


bilden passar inte in jag vet men det är en bild från mitt reportage om diabetes!

Kommentarer
Postat av: städfreak

Grymt snygg bild måste jag bara säga ;)

2009-12-03 @ 11:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0