fourteenth

Dålig uppdatering jag vet!

Imorse vaknade jag och utomhus var det helt vitt! Det hade snöat på morgonen och det var minusgrader så snön hade lagt sig! Underbart, kanske får mer julkänsla då (hoppashoppas). Jag har också missat julkalendern så totalt den senaste veckan + några dagar men ska nog kolla på de när jag har tid. Lucia missade jag totalt igår, och känns som om julen snart är över och tiden går för snabbt!

Just nu sitter jag och väntar på att cb och winnie ska sluta. Jag slutade kl 12, och de slutar 15.10, winnie ska ta vaccin och sen ska vi julshoppa lite <3 Så nu ska jag sitta i 3 timmar och försöka plugga på debattartikeln och matteprovet.

Denna helgen har som sagt vart lite fullt upp. Efter julkonserten i fredags kom simon och sov över, sen på lördagkväll var det 50årsparty och sen på söndagen kom mormor och mina kusiner erik och oskar till oss på middag, simon kom också med och var finkläd och söt!


Puss

Kommentarer
Postat av: pooh

HAHAHAHAHAH ;D <3 <3

2009-12-16 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0