fredagsmys i december!

Just nu sitter jag och har julmys med mig själv. Jag har tänt ljus och tagir fram pepparkakor och skumtomtar. På tv är det greveholm om gäller och i bakrunden har jag på lite julmusik. Jättemysigt men ändå är jag lite halft taggad inför julen. Jag fattar verkligen inte varför men detta året är jag inte det. Det är jättejobbigt!! ;(
Men det får jag ta att fixa på någotsätt ;) Jag tror det är snön som saknas faktiskt!

Men annars idag har jag vart hos läkaren och kollat upp halsen igen. Den har vart svullen och gjort ont i den hur länge som helst nu och jag börjar bli en aning trött på det. Jag fick iaf penicilin, även ifall de inte vet vad det är jag har. Jag tog ännu ett halsprov idag och fick reda på de där provtestet jag tog sist, de hade visat att jag redan hade haft körtelfeber innan så det var inte de jag hade nu. Men jag hoppas på att bli bättre snart iaf. Så idag blev det inge skola, pannkakor eller dans för min del. Inte ens okej..

Dagens ord: Sax




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0