julafton ffs!

Nu är klockan halv 4 och det är julaftonnatten. Jag ska gå och lägga mig nu efter att ha slått in de sista klapparna. Jag är trött och har hur ont i axlarna så det gör att jag har fått ont i hela ryggen. Jag mår också sjukt illa och har ont i halsen. Jag är kanske inte så jättefrisk heller eftersom att min hals har svullnat upp igen så jag knappt kan andas. Men jag skulle egentligen till en halsläkare då sa läkaren sist men det är jul nu så blääh på det.

Idag har världens sötaste pojkvän kommit till mig och gav över julklapp till mig. Som jag ska öppna imorgon bitti. Sjukt nyfiken på vad det kan vara. Så fick han också såklart med sig de jag gav till honom. Jag kan efter de är öppna skriva vad det är. Men hoppas iaf han blir nöjd.

Men nu ska jag sova så jag kan vakna och ha en mysig julaftons morgon. Sen kommer mormor och farmor och sen blir det kalle anka klockan 15. Sen blir det antagligen mat och sen jultomten (mamma är väldigt bestämd att tomten ska komma eftersom att hon fortfarande enligt henne tror på tomten) (mormor är tomten så ni vet. och hon är den bästa tomten! man skrattar så man gråter!!;D ).

TAGGA TILL JULAFTON SÄGER JAG BARA! ;)
jag kanske skriver mer om några timmar igen (a'


Julpuss

foto: hanna (städfreak)  photoshop: josefine (jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0