kallvinterdag den 17.

Nu sitter jag i skolan tillsammans med simon. Jag är trött och fryser. Det var minus 7.8 grader ute idag!
Hoppas på att det stannar tills julafton och att det kommer snö. Idag är det skola annars ska jag sitta och plugga för vi ska ha ett matteprov imorgon och sen ska vi ha en svenska inlämning. Och jag har inte ens börjat på nåt av de.

Nästan alla skolor i sverige har sin sista riktiga skoldag idag innan lovet. De slutar på fredag medans min skola slutar på tisdag. Inte ens okej! :o

Jag kunde inte somna igår förresten, det var omöjligt att somna. Jag prövade allt och jag var jättetrött men det funkade ändå inte. Så det slutade istället med att jag fixade upp min gran i mitt rum och jag klädde den. Det blev röda julgranskulor detta året, runda och hjärtformade. Sedan städade jag rummet också. Det hjälpte inte för jag blev inte tröttare för det. Men tillslut efter allt städande och röjande så somnade jag.

Puss

bilden passar inte in, jag vet ;)

Kommentarer
Postat av: städfreak

härligt vad du städar!!



btw, jag slutade i torsdags ;D

2009-12-21 @ 13:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0