my snowy weekend!

DET SNÖAR!!! ME LIKE! Hoppas som f**n att det är snö på julafton för jag har julkänslan nuuu!

Nu har jag vart dåligt på att uppdatera igen! Men jag har varit hemma hos min pojkvän. Hos världens underbaraste SIMON! I fredags hade vi hart tsm i en månad så nu är det en månad och 3 dagar (eftersom att det är över 12-slaget).

Så fredags hade vi mysig och åt sjukt gooa KRÄFTOR! hehe, det var längesen jag åt det och för er som inte vet är skaldjur min favomat! ;D Vi somna dock tidig, båda var typ aströtta. sov sammanlagt den dagen i 18 timmar tror jag, haha!
Men sen lördagen så fick jag sova över ännu en natt. jag var vaken sent! jag kollade på 2012, den var jättebra och spännande men söta simon var så trött vilket var konstigt men han somnade så mitt i.

TACK SIMON FÖR DENNA UNDERBARA MÅNADEN OCH FÖR DE MÅNADERNA SOM KOMMER! OCH FÖR EN UNDERBAR HELG! JAG ÄLSKAR DIG!

Sen på söndagen så åkte jag in till stan med winnie, julshoppade lite. mest till mig själv typ x) haha, jag måste få mer tips om vad man ska handla! HELP ME! Sen senare på kvällen var jag hos cb & co. julmat, flabb och julklappar(A) och er som inte ser den lilla tomten som springer runt baklänges på händer och gör bakotvolter ni är tyvärr inte bäst! för det är bara vi som kan se han som är det och det är liksom bara jag och cb! ;D<3


Sry för lång inlägg!
Puss

Kommentarer
Postat av: cb

toooomteeen!!:D<3

2009-12-23 @ 00:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0