39 grader feber!

Just nu ligger jag hemma och är sjuk.. Just nu har febern sänkts, woohoo! fast den är juw fortfarande hög men jag har 39.0 nu. Jag mår illa, ont i huvudet, hostar, ont i halsen, ont i kroppen och fryser. Bättre kan det inte bli! Men man ska juw fortfarande vara positiv!

Jag bakade nyss btw, vilket jag inte skulle gjort! Mamma varnade mig men jag kände mig bättre då, jag lagade kladdkaka och amerikanska pannkakor som jag gjorde till familjen.


Här är en låt som jag tycker är lite småknäpp men jag vet inte varför man jag gillar den så mycket!

Puss

Kommentarer
Postat av: Cuongphan

Ajaj, det var inte bra :/ Hoppas du blir bättre :)



Har lagt till dig nu :)

2009-11-15 @ 18:21:24
URL: http://cuongphan.blogg.se/
Postat av: Robert

Guud va jobbigt =(( hoppas du blir frisk snart och att detta är tillfälligt!! det är verkligen tomt i skolan :(



Puss krya på dig

2009-11-16 @ 15:09:11
Postat av: Ost

bli frisk nu bästa Josefine :D<3

2009-11-16 @ 19:40:33
Postat av: Jelena

krya på dig

2009-11-18 @ 16:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0