städa..

HEJ!!

Borde inte sitta vid datan nu, för nu ska jag fortsätta med att städa rummet.
Mamma kommer hem idag från Hong Kong så då har självklart pappa och syrran kommit på att jaa, vi måste städa för henne så hon blir glad... Har jag nämnt att jag hatar att städa. Usch är det! Men nu ska jag städa vidare.. HELP ME!

Puss

vill ha ett sånt här armband, det ska absolut inte stå foki & ricky i men det ska stå
något annat, men jag vet inte än vad det ska stå. Jag har ifs typ ett likadant, men denna
var så söt, plus att man kan bestämma vad som helst det ska stå på.


Kommentarer
Postat av: Kadde<3

Älskar din blogg!

2009-11-14 @ 18:46:26
URL: http://kiish.blogg.se/
Postat av: Cuongphan

Tjo, hur är läget idag då? :)



P.s. Lägga till varandra på bloglovin? ;)

2009-11-15 @ 14:02:25
URL: http://cuongphan.blogg.se/
Postat av: städfreak

Härligtr att du städar jossan!! :P

2009-11-27 @ 15:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0