BULLE!

Idag är det kanelbullensdag!!
Jag har för den senaste månaden vart beroende av kanelbullar. Och nu har man en anledning till att man måste äta. Och min nyttighetsvecka failade jag på, åt pop corn och godis igår.




Idag har jag fullt upp, mormor och farmor ska komma på middag, eller dom kommer vid typ 16tiden. Så jag måste göra mig iordning, äta frukost och städa mer i mitt rum. Sen när de har gått är det plugga som gäller. Vi ska ha matteprov och släktforskningen denna veckan, och jag har mycket kvar!

På måndag ska jag vara ledig för dom som vill veta. Jag ska ioförsig plugga hela dagen, vilket inte är så roligt.

Igår glömde jag att skriva inlägg, men jag städade hela förmiddagen, jättejobbigt!! Sen åkte jag hem till bemo och vi kollade på film och myste. Pappa kom och hämtade mig och sen köpte vi godis. Sen kollade vi på slumdog milionaire med the family. Somnade vid 3tiden, kunde inte somna!!


Just vart på hamsterbegravning med hanna, begravde deras hamster som legat i deras frys i typ 2 år.. haha, vi läste fågeldikter och gjorde kors! rip


Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: naomi

mums!

2009-10-06 @ 11:39:03
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0