jag är trött!

Älskar denna låten! Min godnatt låt. Bara jag lyssnar på den somnar jag typ, i love it. Fast jag har den bara på spotify, så om någon har den som en låt. så snälla skicka den till mig!!:D Måste lära mig den på piano btw!! ;)<3




Idag har jag bara pluggat och kollat på tv. Men egentligen vill jag bara sova.
Jag kunde inte somna igår, somnade kl 4 ungefär. Skulle upp kl 05.30 sen. Vi skulle gratta mamma för hon fyller år idag. Sen la jag mig och försökte somna om men det gick inte så bra. Somnade vid 7 tiden. Sen var jag tvungen att gå upp vid typ 11 tiden för att börja plugga. Jag är trött och jag fryser!

Jag har pluggat matte, gjort mattetest på datan vilket gick skit. Men man får väl hoppas på att klara det. Sen har jag skrivit lite på släktforskningen. Fast har kanske kollat lite mer på tv.. inte bra.

Snart blir det mat, förrätt, varmrätt och tårta med lite folk. Ska bli mysigt förrutom att jag inte gillar tårta, hehe.


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: nallen.

jag e tröttarest ;)(L)

2009-10-05 @ 23:05:06
Postat av: ost

man ska ostburger tårta typ Oo

2009-10-06 @ 06:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0