MYYS!!

Länge sen jag la ut ett inlägg, men ska försöka ta det kort.

I fredags var det P-P-P-PARTY!! Mysig kväll med tjejerna, tack för att ni finns!! Älskar er!<3

Sen var det upp tidigt iväg hem, duschade. Och iväg till kyrkan. Jag ska nämligen hjäpa till på konfirmationen, och det var läger denna helgen så var i kyrkan till 21. Sen var det mys hos mig, lite folk kom och vi hade det skoj. Cb sov över hos mig, MYYYS!<3

Somnade kl 4, efter att de gått hem. Upp idag kl halv 8. Jag är trött!! Det var gudstjänst, tog låång tid! Pluggat resten av dagen typ, försöker göra om mitt släktträd. Går inte så jätte bra..

Men nu ska jag snart sova för ja.. det är måndag imorgon.. och det menas skola!



Puss och godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0