Träningsvärk!

JAG HAR TRÅKIGT!!

Kom hem för ungefär en timma sen. Vart på dansen, vi har sämst tid i hela sinclair!! kl 19-20 på en fredag-kväll.. Inte okej! Jag har haft träningsvärk i låren sen i tisdag på gympan. Och nu kommer jag ha det överallt för vi körde sjukthårt idag på dansen. Ni som undrar dansar jag hip hop / street. Tycker det är jätteroligt, men jag suger totalt! Dansar tillsammans med cb!

Nu ska jag iväg och städa i rummet och i garderoben så jag slipper göra det imorgon! Men jag vill sova! TRÖTT!



Jag vill ha mer besökare, hjälp mig! ;)


Kommentarer
Postat av: pooooooh <3

hahahah.. dansar magdans den tiden på tordag ;).. hahahaha <3



men jag har bästa tiden ;) slutat kvart över 5 ;)

2009-10-03 @ 00:23:28
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Allt bra med dig idag då ?

2009-10-04 @ 11:54:53
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

man markerar huden i ansikte, väljer surfaceblur eller något

2009-10-04 @ 12:23:54
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0