12 september! <3

Grattis til mig!

Nu sitter jag i soffan med min syter och min granne. Vi sitter och kollar på tv och vi ska snart åka iväg och handla godis och hyra en film. Vi ska också äta min favoritmat idag, kräftor. Det ska bli supergott.

Blev väckt idag vid 12-tiden av att familjen kom in och sjöng för mig. Fick presenter, en dator (som kommer nästa vecka), smink, kläder, bh och strumpor. Gick upp ur sängen, duschade, gjorde iordning mig, kollade på criminal minds och städade rummet. Vid 3-tiden kom gäster. Eller egentligen skulle alla grannarna komma, men ingen av barnen kunde komma så det blev bara föräldrarna. Men det var mysigt ändå. Vi åt lunch då, ostpaj. Efter maten var det one tree hill som gällde. Efter två avsnitt kom hanna.


Puss


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

det är itne jag som ha gjort min design

2009-09-13 @ 10:23:48
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: winnie

hahahahahha.. fan vad väst bild ;D (L)

2009-09-17 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0