13 september!

Hej allihopa.

Känner mig lite duktig faktiskt att jag har vrit lite uppdaterad varje dag, även ifall det inte är så intressant att läsa om mitt otroligt tråkiga liv. Jag ska nog börja med lite roligare grejer att skriva om än mitt liv. Men vet inte än vad jag ska skriva om än.

Idag har jag iallafall inte gjort så mycket. Jag vaknade vid 10-tiden. Fick bara 6-timmars sömn, eller bara och bara, men jag är iallafall dödstrött. Dagen började med att jag satt lite framför dator och kollade på friends bloopers på youtube, de är helt sjukt roliga. Sen har jag duschat, gjort iordning mig, städat mitt rum och bakat 2 kladdkakor. Vi ska nämligen ha säktkalas idag så det är fullt upp här hemma. Jag kommer nog lägga upp lite bilder imorgon från den. och kanske lite bilder från mitt nya rum, eller jag har bott i det nya rummet i en månad men allt har inte kommit på plats än. Några bilder på presenter kommer det också nog bli. Gästerna kommer kl. halv 6 så det är ett tag till då jag måste städa.. Inte roligt alls faktiskt. Och sen senare ikväll kommer jag antagligen behöva göra massor av läxor och inlämningar.

Håller på att fixa med designen så förlåt för att det ser så knäppt ut. Men jag hoppas på att jag fixar det snart. Inte för att jag vet vad jag gör när jag mixtrar i stilmallen men hoppas att jag klurar ut det snart.



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0