äntligen helg!

Nu sitter jag hemma och måste plugga men orkar verkligen inte det. Måste göra massa historia frågor och lite släktforskning.

Kom hem i torsdags från gamleby, 4-5 timmars bussresa. Vi satt i dubbeldeckaren längst fram båda gångerna. Gamleby ffs säger jag bara. VI hade hur mysigt som helst, vill tillbaka!

Sen igår var jag ledig, wohoo! Jag åkte till farmor och cb och åt pannkakor, gott! sen åkte jag och cb till ikea, sen var det dansen. Gick inte bra!! Men sen åkte vi hem till mig för hon skulle sova över hos mig. PÅ kvällen gick vi ut lite med jeppe, sen skulle vi kolla på film men det slutade med att prata telefon och dator. Slutade med att jeppe gick hem vid 4, men jag somna inte förrän kl 5. Jag är helt sjukt trött för skulle upp kl 11 nästa morgon. Har inte gjort så mycket mer än att kollat lite på ghost whisperer.


Puss




my girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0