Gamleby snart!!:)

Nu sitter jag framför tvn och kollar på criminal minds och skriver upp grejer jag ska packa. Jag vet att jag kommer glömma något!!

och för er som undrar ska jag på klassresa med alla ettorna till gamleby. Sjukt roligt ska det bli!!
det ska vara vi ettor, 7 klasser. och sen kommer det typ 5 ett-klasser ifrån norrland! Roliga dialekter kommer det iaf bli.

Idag började vi tidigare.. kl 09.20 vi hade något gympamöte.sen hade vi rast och lunch till klockan 11.30-12.30. sen var vi kvar i skolan och "pluggade" en timma, iväg med 63;an till 4-gott!! <3


Nu måste jag packa, jag blir galen annars ifall jag glömmer något.

btw grattis till bemo.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0