skolan igen..

Idag har jag inte gjort så mycket, vart hos mormor och pluggat på släktforskningen. Eller mormor har berättat. Det hände inte så mycket mer är att det tog lång tid, och jag var trött och frös. Usch usch usch.. Men roligt att träffa lilla mormor.

Nu ska jag sova är jätte trött. Skola imon och det gäller att jag måste ha med mig historian hem för ska ha prov på torsdag och jag är inte klar med frågorna än. Inte så roligt. Men imorgon kommer kanske cb hem till mig och kollar på en film. Ska bli roligt!<3



Puss

Kommentarer
Postat av: w

yeeahh josefine björck.. ska börja komentera men orkar inte komentera 100000 stycken.. men ska komentera din extra mkt puss i nutti din älsklking (L) <3

2009-09-28 @ 23:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0