15 september!

Hej igen,

Länge sen jag skrev. Egentligen inte men jag har bestämt mig att skriva varje dag. Men jag är så trött att jag inte orkar. Idag slutade jag i skolan kl 16.30. Och var trött redan innan det. Somnade på bussen.

Igår hade jag bara en lektion, vi hade svenska med nils. Det var.. jag kommer faktiskt inte på vad vi gjorde. Var så trött. Sen åkte jag hem, åkte in till stan igen och träffade amanda. Inne stan snackade vi, och sen gick vi på bio. Sommaren med göran. Den var jätterolig, jag tror nog att jag skrattade mest. Kom hem kl 22.

Idag upp tidigt och sen åkte jag och mamma till läkaren, skulle kolla mina axlarna och min allergi. Jag tog blodprov i armen. Gick jättebra, jag kände typ inget. När jag var liten var jag livrädd för sprutor och stick-i-fingret. Men nu tycker jag typ att det är intressant. Jag vet jag är knäpp men jag funderar på att jobba i något inom sjukvården. Och jag vet också att det är sjukt dumt att gå i media då men jag tycker det är jätte roligt att gå i media. natur är bara plugg, hehe.

Sen åkte jag buss till skolan, somnade. Sen hade vi lektioner till 16.30 så kom hem ungefär kl 17.40
Jag är trött och kanske sjuk. Inte bra för på torsdag ska vi ha skolfoto, och vi har viktiga lektioner imorgon och gamleby nästa vecka.
Men nu orkar jag inte skrva mer och förlåt för att det blev så mycket. Borde egentligen sitta och plugga men orkar inte tänka mer..


Så god natt och puss

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nah, vill inte kopiera nått.. Men det är Fashion som jag har som tema.. Så får du utgå ifrån den själv :) Kram!

2009-09-16 @ 00:21:59
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: madde

fin blogg du har josse :D

2009-09-16 @ 11:00:16
URL: http://madeleineyvonne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0