11 september!

Hej igen,

Idag har jag vart i skolan, inte så mycket lektioner vi har mer lekt med våra nya datorer. Fast jag blir är bara irreterad på min för jag kan inte ladda ner något. Inte msn, spotify eller något. För jag är inte adminstratör på datorn tydligen.. Efter skolan åkte jag hem till min farmor där var också min kusin cb. Vi åt pannkakor där, vilket är nästan lite som en tradition. Det var jätte gott eftersom att hon gör världens goaste pannkakor SOm utbyte mot pannkakorna hjälpte vi till i hennes trädgård och typ rensade lite där. Sedan gjorde vi iordning oss för första tränningen av dansen. Jag dansar hip hop / street om någon undrar. Inte gjort det så länge, andra terminen nu. Men det är jätte skoj. Sedan kom jag hem och åt. Har inte gjort så mycket mer. tror att jag ska kolla på någon film eller så och sen städa mitt rum.

För imorgon är det nämligen min födelsedag. Fyller hela 16 år, grattis till mig!!


Och som alla kommer ihåg är det 8 år sen sedan World Trade Center försvann. Rip.




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0