kex. k som i kex, e som i ex, x som ett x på en sjörövarkarta.

Idag har jag gått upp alldeles för tidigt, men det var det värt! Gick upp klockan 5 och började göra iordning mig. Tog bussen som gick kl 6.23 och mötte Simon på lilla bommen klockan 7. Vi började klockan 8 i skolan och sen efter skolan så åkte vi till Kexfabriken i Kungälv. Promenerade dit och sen till fästningen. Tog typ en timma och världens underbaraste pojkvän drog mig på hans skateboard typ nästan hela vägen.

Har förresten bestämt mig att jag ska lära mig att åka skateboard i sommar. Då kanske jag i alla fall kan få lite bättre balans (a'
Men iaf så åkte i ner till fästningen, eller mer till en brygga vid ån där. Där satt jag och matade ankor och så kom det en läskig svan som ville sno våra kex.. Sen åkte vi hem till Simon och la oss och sov någon timma och nu är jag hemma. Mamma har knasiga tyska jobbarkompisar hemma på middag. Dom är ifs jätte gooa men ändå.

Men jag har iaf haft en supermysig dag med min sötnos Simon!<3


Puss

simonsöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0