knasinlägg!

Hejsan hoppsan alla knasbollar där ute i världen!

Just nu sitter jag i skolan och väntar på simon, vår lektion är inställd och vi ska sitta och plugga istället på uppdraget som ska in på fredag, och jag kommer sitta och plugga hela eftermiddagen idag så tycker man kan få sitta och skriva på sin blogg.

Idag har jag inte gjort mer än varit os läkaren igen.. Var hos de special läkarna som gillar halsar. Var där pga att min hals fortfarande inte blivit frisk, det har blivit typ värre , och varit sjuk nu sen i oktober allså typ ett halvår så är en aning trött på det. Det ända jag kan göra för att det ska hjälpa är att operera bort halsmandlarna. Det fanns tydligen ingen annan behandling eftersom att de fortfarande itne riktigt vet vad det är som händer i min hals. Så jag vet inte vad jag sa göra. Om jag ska beställa en operation typ till nu eller om jag ska vänta tills sommaren och boka tid till läkarna och sen beställa operation om det fortfarande inte gått över. Men iså kommer det ta 3 månader innan jag blir frisk (av väntetid av läkaren och operationen). 
Blääh säger jag bara!! 

Får väl se hur det går.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0