knaswinnie påväg!

wohho för påsklov!! ;D ;D <3

1. jag saknar simon!
2. jag saknar simon!
3. jag saknar simon!
4. jag saknar simon!
5. jag saknar simon!


puuh är påväg nu hem till mig och vi ska ha det skoj och hon ska sova över. imorgon ska jag kanske till mormor och vi ska åka till morfars grav eftersom att han skulle fyllt år imorgon.. sen kanske vi skulle göra något med våra grannar. eftersom att pappan i familjen fyller 50. sedan fredag-söndag ska jag vara med världens bästa pojkvän, simon!<3



knasinlägg men det får ni tåla ;)




Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå inte saknar winnie :(

o vadå att jag inte har fått de bilderna än :P?

2010-04-08 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0