2010 mot sitt slut!

Jag har inte skrivit på ett tag nu, har bott hos simon några dagar innan julafton, och sen nu vid julen har det varit fullt upp med massor av traditionssaker! Jag har dessutom varit sjuk och är det fortfarande, de suger stenhårt!
 
Jag har fått en iphone 4 i julklapp förresten, jippie! så har nytt nummer just so u know!
Sen har jag fått en soda stream, efter många år på önskelistan har man äntligen fått den (a' måste dock ha den på mitt rum men det gör inte mycket. Den matchar ju iaf, den är svart. Sen har jag fått massor av andra små saker men det orkar jag inte skriva ner. De lär ni kanske höra talas om ni läser moi blogg.

kiwii på er alla och ha ett bra slut på året eller vad fan man nu säger!
JAG HAR BL***H TRÅÅKIIGT!!!



Puss
(and here comes some josefine på er alla!)



och så slutligen moi namne jag måla wacom med












JAG HAR TRÅÅÅKIIIGT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0