äntliigen freedag!!!

jag skulle skriva lite igår kväll men det blev inte så eftersom att hemsidan fuckade sig :O

Igår var jag som sagt ledig, superskönt! Jag sov hos simon till klockan 2 (i 13 timmar) :O
Gjorde faktiskt inte så mycket igår än att sova och mysa lite med simon. Jag var hemma hos höije an snabbis (hanna) och åt glass. Dom har köpt en jättestor och goo soffa, jag vill ha en nyy i mitt rum x) min är typ sönder..

Idag är det fredag wohoo!! bara en dag i skolan innan looovet!!!! Idag blir det lite julshopping och sedan pannkakor! Sen bliire noog lite lektid med cb


Puss

julkort man skulle göra till läraren i foto a, superseriöst!

Kommentarer
Postat av: ost

din är inte söndar alls! du vill bara tro de för du vill ha en ny :P <3

2010-12-18 @ 07:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0