usch fyy blääh, men super helg iaf :D

fyy faaan vad sur jag bliiir!!
hade skrivit asmycket och sen bara sladden råkar åka ut lite så hela datorn stängs av (har inget batteri i laptopen så det lever bara på sladden liksom). BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHH!!!
och jag orkar inte skriva om så blir en snabbis på miun mysiga helg.

Pannkakor, cb sover över, vi kollar på mysiga snyft-filmer som the last song. tips att se den säger jag bara! MYSMYSMYS

Sen på lördag var det simonmys, 13 underbara månader med den pojken. åt ceasarsallad och kollade star wars med honom. Sen när vi laa oss kunde man inte sova så det blev lite äpple och harry potter 4 till (kollar de i fel ordning har jag kommit på, från de nyaste till se äldsta).

imorgon blir det sista skoldagen vilket menas looov! och sen blir det tandläkaren.. men sen efter det så blir det hem till älsklingen!

Jag har tagit bort min navelpiercing nu också förresten... Suger kiwii gör det!!!


bananskal på er alla
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0