fuckiin utvecklingssamtal!

Nu sitter jag på tema lektion och skriver ett arbete om unicef, och måste skriva klart det eftersom att vi ska ha en muntlig redovisning i det här på måndag.. Och eftersom att jag kommer ha fullt upp denna helgen måste jag göra klart det nu. Jag ska till simon i helgen nämligen, MYYYS!! ska sova där tills söndag och sen på söndag ska jag iväg och vara med becca. Och henne har jag inte träffat sen sommaren typ så det ska bli skoj ;D

Jag hade utvecklingsamtal nyss, JAG HATAR UTVECKLINGSSAMTAL OCH MINA FÖÄLDRAR :O
Jag hade det i 1½ timma!!!!

Jag har ont i axlarna och simon är söt och trött!<3

Snackade med winnie på skype igår också, MYS!! för det var jättelänge sen juw och sen kom cb en stund och vi började snacka konferans x) haha<3


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0