home again!

Jag kom hem igår från trysil!
Inte mycket skidåkning, eftersom att jag varit sjuk. Jag åkte två timmar på söndagen. Och annars har jag för det mesta suttit hemma i stugan och har stickat mössor och kollat på disney chanel dubbad till norska. Me don't like!

Jag har inte heller tagit några bilder ute eftersom att det var minus 20 grader ute. Men det kommer bilder på de mössorna jag har gjort. Det är asskoj att sticka mössor bara så ni vet. Låter typ asgay men det är skoj om man lyckas lite iaf (a'

Nu sitter jag och gör religion eftersom att jag ska ha prov på torsdag. Jätteskoj.... Men som tur är är hanna här och mys!<3


Puss

oredigerade bilder and ignore me and kolla på mössan!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sitter med min mössa på nu:D tackar!!

2010-02-23 @ 11:20:13
URL: http://hannahoije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0