simon är söt!

Jag ska iväg till trysil imorgon till söndag. Egentligen skulle vi åkt förra söndagen men det gick inte för sjukhusgrejen och så. Men iaf så ska vi åka imorgon, men jag kommer inte åka några skidor eftersom att jag inte orkar att göra något för att jag är sjuk. Om jag bara går typ 2 meter så blir jag jätte trött och mår dåligt. Jag ska sitta inne och kolla på film och sticka. Jag har börjat sticka en mössa ;D Bilder kommer senare på den!

Och jag är såå glad för idag är det min och simons 3 månadersdag! (eftersom att klockan är över 12. Så är det den 18 idag) Och vi ska åka förbi han imorgon så jag får träffa han. <3

JAG SAKNAR SIMON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG VILL TRÄFFA HAN NUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Nallen som Kossan älskar

naaaa .. vad söt..



Vadå avis när man e singel :'(

2010-02-19 @ 22:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0