sjukhus

Idag är det alla hjärtans dag!
Jag har nyss träffat simon en stund, underbart var det för jag har saknat han så jävla mkt!!

Jag ursäktar att jag inte skrivit på ett tag men jag har varit sjuk igen och åk in på sjukhuset och varit där i 3 dagar och 2 nätter. Inte kul säger jag bara. Mitt vänster armveck är hel nerstucken. Men nu är jag hemma, eller jag är fortfarande inskriven så jag måste ha kvar mitt idband på armen. Ska tillbaka imorgon bitti och få provresultaten. Så kanske får reda på vad de e jag är sjuk av. Annars kanske jag ska bli inlagd igen.. Vilket jag verkligen inte hoppas för det är sjukt tråkigt på sjukhus, iaf i infektionshuset. Om någon kommer och hälsar på kommer de inte igenom korridoren för där får man inte vara utan det finns en utedörr till varje rum.
Och har börjat på min 4 penicilinkur sen i november.. inte ens okej!

Inte ens okej heller att man slutade den senaste penicilinkuren på lördagen och fick feber och blev sjuk onsdagen efter. BLÄÄH!

Skriver mer när jag orkar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0