dålig uppdatering... igen!!

Det var ett bra tag sen jag var inne och har skrivit. Men ska faktiskt försöka vara bättre uppdaterad!

Under lördagmorgon var jag så duktig och flitig att jag stannade uppe hela natten (jag kunde inte somna heller) för att följa med min syster (+en kompis som skulle med till afrika) till flygplatsen. Vi åkte hemifrån typ kl 4 på morgonen eller något och sen kom jag hem vid 8-9 tiden på morgonen. Och fick veta att för någon dag sen hade hon 39 grader där. Lite för varmt men då hade vi ändå 12 minus här i sverige typ.

Från söndag till tisdag sov min underbara pojkvän över. Vi hade lite star wars maraton. Är det bara jag som tycker att det är sjukt svårt att förstå vad starwars filmerna handlade om? Sen har vi också varit på stan och köpt lite saker. Simon köpte en sjukt snyggtjocktröja och sen köpte han ett par ascoola scull candy (hörlurar till ipod typ). Själv köpte jag en tjocktröja från gina tricot. Som dock var i XL, men där var lite fräck så stor. Sen köpte jag också en keps.

Simonsöt & Jag i våra nyshoppade saker!


Sen har vi också varit hos läkaren. Jag har allt proppat i mig alldeles för mkt mediciner nu tycker jag. man ska inte få vara sjuk såhär länge. I typ 3 månader snart. Det är liite orättvist tycker jag, och jag har tydligen fått en förkyldning på min andra sjukdomsgrej. Den som läkarna fortfarande inte kan komma på vad det är.


ofrächa jag och min nya keps!







PUSS

Kommentarer
Postat av: Ost

Du är bäst och fräschast! :D sådeså :D sluta upp med fasonerna att säga tvärt emot

2010-01-08 @ 00:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0