FALSKT alarm.

Falskt alarm!!

Kom just på att alarm är ett väldigt knasigt ord. Det stavas lite småknäppt. Men iallafall så är det falskt alarm. Det var nämligen inte virus på min skoldator tack o lov. Men det var någon inställnings grej som var fel. Men det fixade vår data-snubbe på mindre än en minut. Men nu sitter jag i skolan och har just skrivit klart på hanna panna's arbete och ska snart börja på uppdraget. Men jag orkar faktiskt inte det. Så ska in till stan snart och möta upp simonbäst där. Och jag kom på nu precis att jag har läxa i engelskan tills på fredag. Man ska prata fritt om typ en sak man ska ha med sig. Man ska typ snacka varför den saken betyder så mycket. Men jag vet inte vilken sak jag ska ha HELP!! :S

Skriver kanske mer ikväll.


Puss

den passar inte in men jag tycker den fingermålningen är lite småskoj;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0