Jag är sjuk och simon är söt!

Nu ligger jag hemma och är sjuk.. Jag är alltid sjuk och ungefär under hela tiden jag har haft denna bloggen har jag bara skrivit att jag har varit sjuk. Knasigt! Men jag hoppas att bli frisk snart som jag alltid brukar säga. Men nu har jag haft feber sen i lördags, feber till 40,1. Får ta tabletter dagligen/ var sjätte timma för att jag inte ska få hög feber igen. Sen har jag spytt lite med i lördags och jag mår illa. Just nu går jag på penicilin som jag fick igår. Usch, hatar det här.

Och på så sätt har jag missat att göra ett grattis-inlägg till världens bästa pojkvän i måndags som fyllde 18 år!
MEN MYCKET GRATTIS TILL HONOM!!! JAG ÄLSKAR SIMON!<3





JOSEFINE <3 SIMON






PUSS





Kommentarer
Postat av: nallen som JOSSAN älskar (L)

ojj.. det visste jag inte :P :O



GRATTIS SIMON!!!



du e alltid sjuk. säger att man får dålig emunförsvar av verktabletter;) du får äta mer.. o få mer vitaminer.. då mår man mkt bättre!! ;) (L) får f*cking KRYA!!

2010-01-27 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0