kom just på att det är år 2010, så overkligt! ;O

Idag har jag inte gjort mycket, det har vart första dagen i skolan och där var det inte mycket att göra. Jag mådde kasst också eftersom att jag är sjuk. Men jag ska ta de sista tabletterna i pencilinen imorgon. Ska bli gött eftersom att varje kväll har sett ut såhär; penicilin, ipren, näspray, 2 astmamediciner & slömlösandeskit. Har jag berättat om att penicilinet ger mycket biverkningar. Det är så störande att det går. Jag har ingen matlust eftersom att jag bara är illamående hela tiden. Sen har jag huvudvärk ofta av de. Sen är det också biverkningar på astmamedicinen då jag alltid blir så skakig efter. Lite jobbigt det med. Sen har jag också fått typ något med lungorna. Så det gör ont. Men det hänger antagligen ihop med den den långa sjukdomen elr hur man ska säga.

Nu blev allt väldigt krångligt men jag hoppas ni förstår.

PUSS




Dagens klädsel!

byxor; gina tricot
tröja; jc
tjocktröja; hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0