sol & bad

nu sitter jag hemma hos simon,.
vi har inte hunnit med så mycket idag, men jag har iaf hunnit laga pannkakor och precis när jag lagat klart pannakorna så kom jjag på att det inte fanns något socker eller någon sylt så simon fick åka in till centrum och handla. Precis när han kommer hem så gör jag en "josefine" jag tabbar mig helt enkelt för jag är så klumpig. Jag ramlade i trappen och samtidigt fasnade så min knä, min arm/armbågen och mitt lillfinger gör så bananont..

Men iaf idag ska vi först ligga lite på altanen och bli negerbruna (kanske lite fel ordval men ändå!?) Sen ska vi iväg till något badställe som heter lilleby. Efter det ska vi hem till mig för jag måste packa. Jag ska nämligen iväg ut till mitt underbara sommarställe, Holmen. Där ska jag bo i 3 veckor som helt. Fast ska fixa så jag kan vara hemma lite och hälsa på simon och lite kompisar.

Det är pretty much vad som kommer hända framöver.


Puss

Kommentarer
Postat av: din älskling pooh ;)

naaj men vaad goo :)

men varför sa du inte till att du skulle till lilleby då kunde jag ju åka dit med ramona, åkte till fucking saltholmen o svan pappa o svan mamma med sina svan ungar simma rakt på alla människor o jag dog av skratt o rädsla.. HAHAH;)

2010-07-11 @ 03:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0