you make me crazy

oj oj oj vad jag suger!! haha
här kommer förresten en liten mobb bild på holmen


men här kommer lite uppdatering, jag har varit för det mesta har jag varit på landet. jag har också varit med cb och gjort en super fin tårta till farmor som fyllde år. sen åkte jag och cb tåg till henne och jag var där till hon fyllde år (två dagar senare). Sen kom jag hem och var med simon och hade lite mysig filmkväll och massor av mer mys! <3
Efter det åkte jag ut till holmen igen fast då hängde winnie med för att se hur det var här ute i två dagar (hon åkte dag).
Men på landet har det tyvärr varit rätt dött..
Sen imorgon ska jag och mamma iväg på konsert på pink i ullevi, mys! och så ska mina kusiner och deras familj också med. Efter detta ska jag till simon och mysa och ska om det blir bra väder iväg till skreastrand och bada och sola. Sedan på söndag ska simon med till holmen i två nätter. Mys mys ska det blir<3

och det har varit superduper mysigt de senaste veckorna. Tack!!
Och jag saknar siiiimon!!!<3
och här kommer en bild på supersöta simon



här kommer lite bilder då jag och cb lekte lite med smink och kamera ;)












PUSS

Kommentarer
Postat av: Simon

du glömde skriva om en viss grej men aja. du är söt

2010-07-22 @ 22:33:37
Postat av: ccccbbbbb

wohhoooo kul va de ;D och imorgon åker vi till ditt land och de ska bli mys <3

2010-07-29 @ 21:05:07
URL: http://clarabeatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0