ajje!

länge sen jag skrev..

helgen har jag tillbringat hos simon. det var örs hour (earth hour) i lördags. mysmysmys med simon!!<3
resten av veckan kommer jag inte ihåg mer än att jag har avslutat min femte penicilinkur vilket ännu en gång den inte hjälpte.. fast denna gången blev jag typ värre av den.

idag har jag varit i skolan. lite smått knas har jag varit idag. min kropp dödar mig idag och det gör jätteont..
saknar min simonsöt idag som var hemma sjuk..<3 stackarn

annars dag har jag varit med cb, vi har gjort makaroner, kollat på ghost whisperer, vi har träffat på en jättesöt hundvalp som hette orvar (helt seriöst asså!) och sen har vi invigit moppen!! ;D<3


Puss

min kladd på mediaproduktionen.. x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla sööt är Orvar!!

2010-04-02 @ 11:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0