KNAS

Jag har kommit på att jag suger på att uppdatera. och så säger jag att jag ska bli bättre på det så gör jag inte det :O fy på josefine!
Så ska inte säga att jag ska bli bättre, men jag ska iaf FÖRSÖKA bli bättre (a'

Nu sitter jag i skolan. Matten har just slutat och nästa lektion är kl 11.30 med prov som jag just fick reda på att vi har ;O är chockad som.. och jag slutar 15.20 så blääH på det!!

Senare idag ska jag till simon och kolla på en film, 21 heter den. Den verkar typ bra ;D


puss 

bild på lilla cb! när winnie och cb var hos mig i lördags. mys var det;D
men iaf så hade jag tråkigt så photoshopade den bilden.

här är de utan photoshop. dom är helt normala asså ;O <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha HEELT normala ;)<3

2010-03-22 @ 16:06:24
URL: http://clarabeatha.blogg.se/
Postat av: ost

josefine är min

2010-03-22 @ 23:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0