MYS!

Förlåt att jag har varit så dålig på att uppdatera. Men jag har varit hemma hos Simonsöt hela helgen. Jag sov över hos han sen i torsdags. MYS MYS MYS säger jag bara!!<3 Underbar helg har det varit. I fredags hade vi myskväll och kollade på filmer och vilade typ. Kollade på step up, dark mirror och land of the lost. Tips att kolla på land of lost för den var grymt bra! ;D Sen på lördagen åkte jag iväg till stan och träffade winnie. Köpte ett armband<3
Sen åkte jag tillbaks till simon igen och vi gick över till hans grannar (våran bästa kompis, alexander;P )och åt räkor, kollade på melodifestivalen och hade det mys. Älsklingen blev klar med sin mössa där också som han har stickat. Sjukt duktig är han ;D men sen gick vi hem och kollade på fighter och började kolla på year one. Fast somnade innan den var slut. Sen igår så kollade vi klart på year one. och sen kollade vi på fired up. Sen kom alexander och vi åkte ner till centrum och köpte glass.

tror jag har fått allt rätt, mitt minne är sjukt kasst men denna helgen kommer jag alltid minnas! Bästa helgen!!
Josefine <3 Simon


Här är alla filmerna vi såg;








och här kommer en på min sötnooows!







PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0