allt är bara knas

Nu sitter jag i vardagsrummet och försöker plugga men det fungerar inte, dum dummare är på tv och jag mår knasblääh. Jag vill bara till Simon just nu den sötooon.
Idag är min syster på bal och det är bara jag och pappa hemma. Ska snart upp och ta en cykeltur på träningscykeln och sen ska jag göra mig iordning och sen nana. SKolan tar kål på mig, så sjukt trött blir jag men det sugiga är att jag ändå aldrig kan sova..

Jag och simon har handlat saker på shock som vi fick på posten igår ;D fick också min talva som jag köpt till simon<3
och idag har jag köpt mer armband, jippie



Puss


Kommentarer
Postat av: simone

riktigt söta armband :D

2010-05-28 @ 18:39:09
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0