MYYYYYS

shiit vad jag suger på att uppdatera! :O men jag kan klaga på att jag har varit ledig idag och de senaste dagarna att jag gjort knas. I fredags-lördags sov jag hos cb och på kvällen hade cb's syrra (min kusin) smått kalas för några kompisar och grannar. Vi spelade twister, de spelet ska jag spela!! ;D sen lördags-söndag sov cb hos mig, på dagen badade vi i poolen och sovade och hade mys och på kvällen där var vi hos hanna & c:o för de hade släktkalas, sen var det chokladfontän och sen kom simon som också sov över. kl 10 sen åkte cb iväg till gympan och jag och simon har haft det toppen mys ;D<3 vi har badat i havet(igår), solat, shoppat, kollat på solnedgången, kollat på mysfilmen titanic.

mysmysmys helg!

idag morse var man på vårdcentralen igen också. ska få typ någon dygns-EKG och sen ska jag börja på sömnskola elr vad det hette x)



saknar simon
PUSS



bilder från helgen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0