nu är de fredagsmyys!

Hejsan hoppsan idag är jag trött!!


Simon är snart påväg till mig och saknar han ;D<3
sen kommer också karin och det ska bli skoj att träffa henne eftersom att det var så länge sen.

Idag har jag varit i skolan och lyssnat på en dåt-låt. och fick reda på att han (min lärare som vi kallar dåt) ska sluta så vi kommer inte ha han nästa år... smått sur..

Men jag har iaf efter skolan åkte till farmor och ätit pannkakor, där var jag också med cb som hade mycket att berätta om henne skolresa.


Nu har jag bara snackat konstigt känner jag men jag orkar inte skriva mer.
Här kommer en bild på ett av de linnena jag köpte i söndags (storshoppade då, mer bilder kommer).


Puss

linne-gina tricot

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden!

Älskar bakrunden med de tornen. och linnet med för den delen! :D

2010-05-31 @ 12:35:56
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0