pannkakor med sylt! (8)

Hejsan hoppsan!

Nu ligger man hemma och är sjuk igen och tar penicilin igen. Jätte skoj.. älskar verkligen mitt JÄTTEBRA immunförsvar.. Men hoppas att bli någolunda frisk snart igen iaf. Annars lär jag sluta hoppas på att bli frisk istället och bara acceptera att jag alltid kommer att vara sjuk, fuckin bläääh!

Skolan suger också så ni vet, hade nationella i 2,5timmar igår, med feber, jätteskoj.. Sktta ha in alla uppgifterna som inte är klara och det kommer mer nationella saker, inte så sjukt pepp på det kan man lungt säga..

Låtit jätte negativ kom jag just på men så är mitt liv just nu, förutom att förutom allt det jag skrivit på är livet helt kanonbra ;D mina vänner äger och min pojkvän är bäst! <3


Puss

made by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0