grön gris

banan ballong gristå jätteälg hundfisk toffs ananas loft makaroner ål zebra dubbelvinst grodfötter finskapinnar

Förresten har ni tänkt på att ordet flaska är otrooligt knäppt!



jag vill bara ha jullov och det är nu, och jag vill bara allt sommarlovet ska komma efter det och att det står still efter det. Att inte tiden går så snabbt. Visst längtar jag tills jag blir 18 (mer än något) eller att vi ska gå ut 3an. Men tiden efter det kommer gå så mycket fortare och simsalabim så är man 60 år och tiden har bara gått förbi.
Visst har man en massa underbara minnen, men de kommer man snart glömma när man blir ännu äldre..
Varför kan inte bara tiden stå stilla när den är som bäst!







och här kommer en bild som har inget med detta att göra!

Kommentarer
Postat av: ost

annars är pappskalle ett roligt ord sötis

2010-12-01 @ 12:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0