höstlovet 2010!!

fortfarande småkonstigt mående.
men denna veckan har typ gjort allt super bra förtillfället. jag har varit med min supersöta supersimon hela veckan och det har varit underbart!<3 kan inte tänka mig att tillbringa den på nägot annat sätt.
har ändå kunnat trycka in lite saker i veckan som, ullared med syster, pannkakor hos farmor med winnie och cb!
<3 me liike!

pratar i telefon med simon nu och har precis kollat igenom HELA min blogg. och kommit på hur sönder tråkigt och galet blääh den är x)
men iaf så ska jag just nu kolla på lite angel, vilket är en ny serie jag kollar på. det är en liknande serie av buffy, väldigt lknande eftersom att buffy är med och sånt.




Kommentarer
Postat av: cb

:D <3

2010-11-08 @ 22:56:42
URL: http://clarabeatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0