myssimon och världens gooaste pizza :D

idag har jag haft sköööla, inte gjort så hemskt mycket fakstiskt. Har kommit på att den första lektionen på tisdagar somnar jag alltid på. Även ifall man försöker vara vaken så somnar man ändå, men vad ska jag säga liksom, svenska är tråkigt, speciellt när nille sitter och läser så lugnande att man somnar. Inte mitt fel någonstans (A)

Efter min bläähiga skoldag avr det dags att träffa simonsöt. Han bjöd mig på världens gooaste pizza. Supermys var det! Sen åkte vi hem till mig så låg vi och kollade på shrek forever after (eftersom att det aldrig blev att vi såg den förrut). Det var underbart mysmysmys!! Sen åkte sötnosen hem och jag somnade till "angel" (serien) som jag btw snart har kollat klaaart.. vet inte vilken serie jag ska kolla på efter den :O

och jag är så glad att jag snart har tröttnat på "Gubben i lådan". Har den på hjärnan heela tiden,, och då finns det bara en sak att göra om jag vill ha ut de. Och det är att lyssna på den tills jag tröttnar. och blääh vad det tar långt tid..



Puss


Kommentarer
Postat av: ost

du är så fasligt snyyyyyyyyyyyyyyygg!

2010-12-01 @ 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0