awesome helg!!

denna helgen som har varit har verkligen varit awesome awesome!!!


sov hos simon från torsdag till lördag!
I torsdags var det min och simons ettårsdag och min älskling överraskade mig med ett biobesök och donken innan dess. Vi såg på "The social network". Det var supermysigt och Simon är verkligen den bästa som finns! <3

Sen i fredags var det dags för konsert. Det var "Bullet for my valentine" på lisebergshallen. Jag och simon tabbade oss lite med att inte ta av oss jackorna för det var så galet mycket folk till garderoben. Vi kom iaf tillslut nästan längst fram i mitten. Men fan vad alla tryckte, och jag behövde min astmamedicin för mina lungor dampade sönder och det var bara förbandet. Slutade med att vakterna bärde fram mig och jag fick gå och ställa mig längre bak där det var lite mindre folk. Men fan vad gryma de var!! :D

I lördags var lilla hanna hemma hos mig och sov över hos mig, mys det med! Vi satt ifs nästan hela kvällen och spelade. (hanna sims och jag sims och fiesta).

Sen på söndagen åkte jag iväg och träffade söta simon. Var först med när simons kompis tatuerade sig hos simons kusin :p  efter det åkte vi iväg till simon och åt pizza, mums!


det där var min gooa helg :D




här är min dåliga video från den gryma konserten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0