forever after

igår var det filmkvällen med klassen, var i skolan  i 13 timmar x) :O
sen efter det hämtade vi upp cb på vägen hem. hanna, jeppe och johan kom över och det blev lite "med andra ord". sen drog de och jag och cb kollade på "Bert" tills vi somnade. Sen på morgonen var jag så trött att jag inte vaknade så stackars cb (som skulle upp tidigt till skolan :S ).

Nu sitter jag här med min älskling och har på harry potter i bakrunden. Vi ska snart äta lite ostpaj och sen ska vi kolla på shrek- forever after.
Imorgon ska vi upp tidigt och ta lite foto på holmen, ska bli supermys!




Puss
'

här är min och simons chokladkaka, lite innan

den blev klar, glasyren skulle på bara (A)


BLÄÄÄH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0