Josefine trött!

Jag skäms! Idag har jag bara haft en låt på hjärnan, och när jag har en låt på hjärnan måste jag typ lyssna igenom den tusen gånger tills den suger igen. Det var sista låten inna  jag hoppade ut ur bilen i morse.. Hemskt, det är Darins låt Lovekiller..
Annars idag har jag varit i skolan och nästan hållt på att somna x) fast slutade iaf kl 11.55 för hade en halv studiedag. Snåla är var de är i min skola, här får man inte ens en dags studiedag utan bara halva dagar x)
Det blev pannkakor efter skolan, kom dit kl 13, åkte hem med min syster kl 17. Sov i över 2 timmar hos henne. Jag är trött! Fast känner att jag inte alls kommer somna ikväll x)

Men nu är jag hemma och väntar på att jag ska plocka upp simon på Snipen med moppen, det är galet kallt ute förresten :O



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0